Fanzóna

Diskusné fórum


Téma: Návštevnosť

Chcem sa opýtať na niekoho z vedenia či sa chystajú s týmto aj po tých xy rokoch niečo robiť..pretože klub na druhom mieste v tabuľke s návštevnosťou menšou ako Podbrezová a len o pár desiatok väčšou ako Zlaté Moravce(všetká česť) ale to je dosť veľký prú

Ak chcete prispievať do diskusného fóra, musíte byť prihlásený. Prejsť na prihlásenie
Filtr: výpis příspěvků uživatele "Resetor" |  vypnout filtr
Jeden pohľad na vec je ten, že fanúšik je náročný, okej to sa dá uznať..ale teraz sa vyprdnúť na všetko len preto,že je náročný? (To je maximálne scestné však to robia práve pre fanúšikov)Strašne mi chýba v MŠK to nadchnutie pre futbal.Napríklad taká Maďarská Streda, je mi smutno že ich musím dávať za príklad, ale Világy tam ľudí pobláznil futbalom a 4-5 tisíc ich tam chodí pravidelne, šál Dacu vidíš pomaly aj v potravinách ked si ideš spraviť nákup…. Vôbec sa nerozvíja to pravé futbalové podhubie v meste, nejaké pravidelné promo akcie alebo aktívna komunita, ktorá by sa pripomínala že máme v meste jeden z najúspešnejších klubov na SK.
Jediný, kto takéto povedomie v meste o športe ako takom drží je Ultras. Ked tam ale sú vzťahy aké sú, prečo nebuduje značka MŠK niečo vlastne ked Ultras sú znovu preč? Alebo sa tváriť že ich vlastne ani netreba? Bez nich je to na štadióne ako v polke dedín na okolí. Chápem že aj klub má argumenty prečo tu opäť niesu, ale tak ked spravím zasadne rozhodnutie že ich na štadión nepustím tak musím vymyslieť alternatívu.


05.01.2024, 19:06
S týmto dokážem súhlasiť. Nenapadne mi ale nič, čo by to podhubie znovu "naštartovalo" aby tu boli návštevy ako kedysi. Mne príde, že ani tá Európa by to tu neoživila. Lebo naozaj z nedávnej (no ono je to už predsa 6-7 rokov) minulosti vieme, že byť majster tu nestačí, a čo sa týka Európy na play-off o EKL s Jabloncom prišlo 3100 ľudí. Aj keď tam úlohu isto zohral výsledok prvého zápasu, o kolo predtým doma na Tobol prišlo 2700 ľudí.

Čo ďalej? Zlacniť vstupenky? Už som písal, že sa vstupné platíme ako v Podbrezovej, DAC má vstupenky drahšie...

Teraz dokonca vyjde dokument o MŠK Žilina, premiéra bude dokonca aj v kine. Možno to ľudí priláka?


Podľa mňa ani nejde o vstupenky a ich cenu.
Divák nie je súper, ale partner.
Musí sa oň starať v priebehu celého týždňa, nielen postovať zostavu v deň zápasu. Ísť na futbal v Žiline musí byť cool, zaujímavé a všetko k tomu a okolo. Samotný futbal musí byť čerešnička a nie telesná výchova U15. To už asi aj vedenie vidí.
Je obrovský potenciál, čo sa dá v Žiline s divákmi dosiahnuť. Keby najali správnu agentúru, content, programy, influencerov, tu máme skoky o desiatky/stovky percent.
Arogantné aliby vyhlásenia ešte nikdy nikoho nemotivovali.


Presne takéto niečo..klasický marketing. Zase použijem príklad DAC. Prebudil Világy v ich nezmyselnej Hornej zemi maďarské cítenie, každému dali maďarsku vlajku do ruky a už len toto je spájací prvok čo ich tam ťahá, aby si mohli zanôtiť tú otrasnú hymnu Smajlík …prečo teda v najnárodnejšom regióne na Slovensku sa toto vôbec nevsadzuje na tuto kartu? Či vlastne tu sa nepoužíva klasický marketing, nie takéto niečo premyslenejšie Smajlík v Žilinskom regioné plus okresy a KNM musia zaplniť tribúny na minimálne 4000 na cez víkendový zápas. Cenou vstupeniek by to aspoň mohlo začať..


09.01.2024, 18:49
Neviem ci je to spravne tak ako to robi DAC a ist ich cestou nejakych zbytocnych nacionalistickych narazok. Ale zhodneme sa na tom ze s tou navstevnostou je to bieda. Ale co zlepsit?
Na internete sa propaguje robia sa videa, film fotky z treningov + nejake autogramiady ale moc to nepomaha. Mozeme aj my tu napisat tipy co by sa dalo zlepsit a mozno si vedenie nieco rozumne aj zoberie a pouzije. Mne co prekaza je slaba ponuka vo fanshope a aj jeho propagacia.


Na toto sú fakt dobré firmy. Tu nejde o to, riešiť čerešničku, že otváracia doba fanshopu je ešte horšia ako výber v ňom.
Ide o komplexnú stratégiu marketingovej propagácie na niekoľko rokov. To by bolo vážne smutné, keby sme mali veľa lepších nápadov než ľudia, ktorí sa tým živia. Aj keď Slovák rozumie samozrejme všetkému. :-)


kto by to povedal par rokov dozadu ze hokejovy klub bude prikladom pre futbalovy ako sa to ma robit aby ludia chodili.a to hraju iba prvu ligu a maju vacsie navstevy a atmosfera je neporovnatelne lepsia a hraju tam pravidelne mozno dvaja odchovanci.


Akurát, že nepíšeš pravdu...

MŠK: priemerná návštevnosť za jeseň 2023 je 1704 divákov.

Hokej zatiaľ:
1. kolo Skalica 1 740
2. kolo Žiar nad Hronom 1 487
6. kolo Považská Bystrica 1 422
7. kolo Dubnica 1 016
9. kolo Levice 1 654
11. kolo MK Slovan 1 212
14. kolo Topoľčany 1 915
15. kolo Trebišov 1 326
16. kolo Trnava 1 274
18. kolo Dubnica 1 276
21. kolo Prešov 2 713
24. kolo Žiar nad Hronom 1 536
25. kolo Topoľčany 1 093
26. kolo Trebišov 1 750
28. kolo Považská Bystrica 2180
PRIEMER: 1 573 divákov

Aby bolo jasné, nemám potrebu Ti niečo dokazovať, prísne matematicky chodí na hokej (zatiaľ) priemerne menej ľudí ako na futbal, ale v princípe to je skoro to isté. A nečakám, že najbližšie zápasy s R. Sobotou a Aqacity návštevnosť nejako zdvihnú..

Ide mi len o to, že:

1. všimni si, na koho bolo najvyššie návštevy: Prešov, Považská a Topoľčany. Čiže mužstvá, ktoré sú v tabuľke na 2. až 4. mieste. To dokazuje, že v Žiline sa (čiastočne) chodí na súpera. Netvrdím, že je to niečo vyslovene negatívne, zápasy s uvedenými súpermi sú pre ľudí, ktorí chodia na štadión kvôli tomu, čo sa deje na klzisku a nie kvôli "choreu", o niečom inom, ako zápasy s Trebišovom príp. ako s R. Sobotou (mimochodom, na zápas s nimi budúcu stredu sa ani ja nechystám). Jednoducho - kvalitnejší súper láka viac...

2. Môžeme sa k číslam návštevnosti vrátiť počas play-off, ale s pravdepodobnosťou hraničiacou s istotou už teraz všetci vieme, že to budú čísla od 3000 po 5000. Bolo to tak aj minuloročné play-off a je to jasný dôkaz toho, že žilinský fanúšik je z veľkej časti fanúšik úspechu.

3. A nech sa na mňa nikto nehnevá (a toto už je reakcia aj na iné príspevky), ale v krajine, kde je priemerná hrubá mzda cez 1 400 €, čiže viac ako 1 000 € v čistom, dokola čítať o tom, ako sú permanentky na sezónu drahé (futbal 80 €, hokej tuším bol 160 €, ale samozrejme viac zápasov), vstupné vysoké a aj na UEFA YOUTH LEAGUE s Dortmundom by malo byť čo najnižšie...
Z ekonomického hľadiska sa MŠK nečudujem, či bude na zápasy chodiť 1 700 alebo 3 400 ľudí, žiadny významný podiel na rozpočte zisk zo vstupného (nie výnosy!) mať nebude.


Možno by bolo objektívnejšie zhodnotiť a porovnať návštevnosť, keď sa bude hrať v hokeji play off a vo futbale prelínačka v prvej šestke čo je dajme tomu porovnateľná fáza oboch súťaží. Samozrejme treba ešte zohľadniť to, že v hokeji sa jedná iba o druhú najvyššiu súťaž. V každom prípade návštevnosti na futbale určite nepridajú napr.alibistické vyjadrenia športového manažéra o cieli byť v prvej šestke,( o ktorú už momentálne môžu prísť iba v teoretickej rovine), neochota dohodnúť sa s ULTRAS ktorí vytvárali aspoň akú takú atmosféru a podobné detaily ovplyvňujúce návštevnosť.


ale ved to som napisal nizsie ze ludia chodia na supera a nie na mšk,a nemyslím si ze je niekomu v klube jedno ci je tam 1700 alebo 3400 divakov.


05.01.2024, 18:55
Presne ako hovoris ,ked chces fanusikov treba ukazat ,ze mas zaujem aby bola atmosfera a fanusik je potrebny pre klub !


Dosť veľký prúser. Naplnenosť štadióna 15,7%.. existuje nejaká koncepcia koľko by ste chceli mať fanúšikov za 5-10 rokov? Alebo sú podstatné len €€€ z predaja?


Tak žilinský fanúšik je asi zo všetkých ligových fanúšikov najprísnejší..
Po našej výhre 5:0 v lige už fakt neviem proti komu sa tu jeden fanúšik posťažoval, že sa mu nepáči farba nášho umelého trávnika.
Mnohí sa nestotožňujú s filozofiou klubu, pre iných je zase príliš vysoké vstupné alebo obtiažne si kúpiť lístok online...
Kto nechce prísť na štadión, výhovorku si nájde.


Zobraziť od dátumu:

Počet príspevkov na stránku:

Ak chcete urobiť nový riadok, stačí stlačiť Enter, netreba používať html tagy.

Ďakujeme, že sa tu na fóre budete správať ako slušní ľudia.
Redakcia si vyhradzuje právo vo výnimočných prípadoch zmazať vulgárne, urážlivé alebo nezmyselné príspevky.